23/04/2018 @ 19:30 - 21:30

Nico van der Lely zal in samenwerking met NOC*NSF op Texel een presentatie houden in het kader van het project ‘Voorkom Alcoholmisbruik in de Sport’.

“Om verantwoord alcoholgebruik binnen de sport(vereniging) te stimuleren, zijn er (interactieve) bijeenkomsten ontwikkeld voor bestuurders, trainers/coaches, barvrijwilligers en ouders.
Tijdens een bijeenkomst komt aan bod welke gevolgen alcoholgebruik op het zich ontwikkelende kind, zijn omgeving en de samenleving hebben. Ook is de bijeenkomst gericht op de invloed die u vanuit uw rol (bestuurder, trainer/coach, barvrijwilliger, ouder) heeft op het voorkomen van alcoholmisbruik door de jeugd en worden er handvatten aangereikt om verantwoord alcoholgebruik vanuit uw rol te stimuleren. Tot slot worden er handvatten aangereikt om alcoholmisbruik in het verkeer te voorkomen.”

Organisatoren

Stichting Jeugd en Alcohol + NOC*NSF